Hayal123 Ben işteyken sağdığım sütümü veriyor kardeşim oğluma. Gaz çıkarmak için kucağına alır almaz gazının çıktığını ve kuvetli oldugunu söylüyor. Ama ben emzirdikten sonra gazını almak için pispis yaptigimda gazi 2 dk sonra falan çıkıyor. Biberonun gaz yapma özelliği var sanırım. 👍 mama veriyorsanız kaşıkla karıştırıp öyle verin çalkalamak yerine.