UgurArasinAnnesi açıkçası ilk sürdüğünüzde kısa süre kokusunu alabiliyorsunuz pek kokusu kalmıyor yani. Ama vücuttaki emilimi ve sonrasından çok memnunun gün aşırı kullanıyorum ve bebeğimin cildi hep yumuşacık. Şimdiye kadar cildinde ne bi kuruluk ne bi kabuklanma yada aksi başka birşey yaşamadım kullandığım üründenmidir bilemem ama ben buna bağlıyorum. Sebamedin bebek serisini kullanırım hep