6ay 18 gunluguz
Dün şu bardağından su icirdim
Bardağa çıt sesi geldi ilk baktım
Hafif minicik bir diş ama daha küçücük
Şimdi biz ilk incimizi patlatmış mi oluyoruz
Diş buğdayı yapmayı düşünüyorum da siz annelere sorayım istedim yoksa biraz daha büyümesini beklemem mi gerek
Bu arada sizin bebisler ne kadarlikken diş çıkardı zor oldumu
Kız bebekmi daha erken diş çıkartır erkek bebek mi sizce…