Tugbaozkul Arkadaşlar merhaba bebeğimin kasığında şişlik farkettik çocuk cerrahisine gittik fıtık olduğunu ve ameliyat olması gerektiğini söyledi 😦 Daha çok küçük genel anestezi alıcakmış yaşayan anneler var mı ? Çok üzülüyorum
Deniz34 Tugbaozkul yaşamadım ama çok geçmiş olsunBen de bebeğimin olmasından korkuyordum çünkü çok gazlı çok ıkınıyordu. Allah yardımcın olsun