Esra13 Merhaba , 85 günlük bir kız bebeğim var. Bugüne kadar çok gazlı bir bebekti. Gazı daha da arttırmasın diye hiç emzik vermedik. Şimdi gaz sancıları hafifledi ve uyanık geçirdiği tüm süreyi mememi emerek değerlendiriyor. Göğüs uçlarım yara oldu resmen. Emzik vermek istiyorum ama asla almıyor. Philips Avent Air almıştım ,kesinlikle istemedi. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.
EsofmanliSevketHoca Esra13 Ucuz bir emzik al dene, aventi daha yeni başladı bizimki,5,5 aylığız, gözü hala ucuz emziğin de 🤣
asyakusum Esra13 canım bende avent air almıştım doğduğundan beri sürekli denedim ben verdikçe attı gittim wee damaklı aldım onuda kabul etmedi 40 günü geçti sonunda alıştırdım ve benim için çok büyük kolaylık oldu yoksa sürekli emmek istiyor şimdi 2 aylık olduk dene bence
EDT Esra13 Arkadaşımın bebeği 4 aylıkken bi anda tuttu geç kalmamışsınızdır ben bebeğime hızlı çekme yöntemiyle tutturmuştum yani ağzına emziği koyup hızlı hızlı çekip tekrar verdim doktorun tavsiyesi ucuna tatlı şeyler sürmektense ağzında emziği hızlı hızlı ileri geri yapıyosun çok etkili bir teknik kızım öyle tutmuştu emme refleksinden dolayı😊
Duygusm Esra13 Doktorumuz iki aylıkken şimdiye kadar vermedik, şimdiden sonra da vermeyelim demişti. Ben yine bir ümit denedim 4 aya kadar, aventler dahil, almadı. Şimdi kızım 5 aylık, oioi emziklerini diş kaşımak için kullanıyor 😄
Esra13 Nesrin1102 Tavsiyeni değerlendirdim, internet sitesinden Bibs de aldım, yarın elimde olacak . Deneyip sonucu yazacağım 🙏
Defne0364 Bence marka ile ilgili degil, emzil alacak bebek aliyor,almayacaksa da naparsan yap almiyor.ilk oglumda 3 ay uğraştım emzige alistiramadim.simdi bebegime nasil olsa almaz diye en uyduruk en ucuz emzigi verdim daha hastane odasinda aldi.su an 46 gunluguz avent emzik kullaniyoruz.buyuk rahatlikmis bir bebegin emzik aĺmasi
Esra13 Defne0364 Hastahanede benimki de tutmuştu. Ilk bebeğim, tecrübesizlik işte, anneme verme Bosver dedim. Büyük hata ettim, şimdi almıyor ne yapacağım bilmiyorum 😔
minikailemmm Esra13 1 aylıkken verdim wee baby öyle kaliteli bişey degil kendi kabul etti bebek yapısında olması laızm emzik emmek bence emmeye bebek en kaliteliside en kötüsüde olsa emmez yani