Merhabalar,
Kızım 8 aylık. 2 hafta kadar önce akrabamızın kızından hastalık bulaştı ve 1 gün ateşi çıktı sonra geçti. Öksürük ve burun akıntısı yok. Rahat nefes alıyo genel durumu iyi. Ama 2 haftadır burun hırıltısı var ve geçmiyo. Birkaç gün serum fizyolojik sıktım burnunu kurutmadı veya akıtmadı faydası olmadı. Sizce hırıltı neden olur ve geçmezse devam etmesi kızıma zarar verir mi yani beklemeli miyim geçmesi için biraz daha? Burun hırıltısı dışında hiçbir şikayetimiz yok.