Kızlar merhaba, 17’sinde doğum yaptım kızım 7 günlük oldu hamdolsun💜
süt sağmaya başladım göğüslerimden çok akıyor boşaltmıyor henüz. sabah akşam sağım yapıyorum sabah ve akşam sağdığım sütü aynı biberonda biriktirip gün sonunda aynı süt saklama poşetinde muhafaza etsem olur mu acaba? yoksa her sağdığım sütü ayrı poşete mi koymak lazim