Bnm oğlumunda vücudunda vardı eğer doktora gitmemiş olsam kafasına doğru ilerliyordu bn erken teşhis yapıp ilaçlarını içirdim neyseki geçti. Doktorumuz bize çinko şurubu ile hi krem verdi birde zyrtec damla alerji damlası gece veriliyordı. Alerjisi olanlar bilir o ilacı büyüklerde hapı kullanılıyor hatta kendimde hapını kullanıyordum doğum ve hamilelik öncesi. Onun dısında egzama koruyucu şampuan ve vücut nemlendirisi söyledi onları kullanıyoruz hep. Atlattk sayılır egzamayı.