OzgeMustafaBulut ya benim dikkat ettiğim bi şey var sadece onu devamlı uyguluyorum .. sabah 6.00-8.00 arası uyusun ya da uyumasın kaldırıyorum ... gün içinde kesinlikle uykuya geçtiği zaman 2 saati geçirmiyorum ... bi de akşam olayına dikkat ediyorum 16.00-18.00 arası sadece yarım saat uyutuyorum .... ve uykuya geçerken de duş yaptırıyorum her akşam ... sonra uykuya geçiyor 19.00 gibi maşallah 2 defa da emziriyorum kendi uyanırsa .... sabah da 06.45 gibi uyanıyor .... ama 4.ay beni de ürkütüyor açıkcası 💆🏻♀️ Şu an 3 aylığız