afs9mart _mrvearass19 2 aylıkken o zamana kadarda reflü yatagında yatardı yastk kullanıyorum bebek yastıgı cünş yedikten sonra bası aşşafa kalınca kusuyo
Ebruea _mrvearass19 doğduğundan itibaren kullandım. Reflü olmasın diye yüksek yatır demişti doktoru bende 4 ay kadar kullandım. Sonra bıraktım geceleri artık kusmuyor kullanmayı bıraktım
_mrvearass19 Yaa benim ki de çok kusuyor yastık değil de hafif başı dik olucak şeyler koyuyorum öyle yatırıyorum ne yapmalıyım bilemedim ☹️
Emir123ali _mrvearass19 kusan bebeği yastık kullanmak iyi değil diye biliyorumki benim oğlumda kusuyor hiç yastık kullanmıyorum ve istegramda ali fuat serpen çocuk doktorunun paylaştıklarını okumanızı tavsiye ederim
gknrylmaz Sadece bezini değiştirirken kullanıyorum o da 3-5 dk falan onun dışında yatarken yastıksız yatırıyorum
gzmarc _mrvearass19 10 aylik hala kullanmiyorum 2 yaşına kadar kullanmayi düşünmüyorum(ilk 4ay kusan bir bebeğim olduğu için kullandım sonra bıraktım)
kutsaltiramisu Kızım 11 aylık ara ara koyuyorum ama genellikle kullanmıyoruz gece uykularında filan hiç koymuyorum.
EmnEymn _mrvearass19 Bende doğduğundan itibaren kullanıyorum. Çünkü uykudayken aniden kusabiliyor. Reflüsü olan bebeklerin başı biraz yüksek olması gerekiyor diye biliyorum.
anne15 _mrvearass19 4 aydan itibaren oda ayağımda salladığımdan ötürü uyanıyodu cekince . Bazen yastıkla yatırmıs oluyorum tabi bas olarak değil vucut olarak yatmış oluyo
Defneligunlerrr _mrvearass19 13 aylık kullanmadım daha hiç. 2 yaşında öneriyorlar doktorlar genelde bende 2 yaşında başlayacağım.
Sym96 İlk aylar kusma reflü olmasın diye kullandım . Yatarken sağa sola dönmeyi öğrendikten sonra rahat edemediğini anladım ve bıraktım 1 yaşına girmek üzere hala yastıksız yatıyo.