Hayırlı Geceler Anneler kızım 1 ay 4 günlük göbek bağı düştükten sonra göbek deliği için girdi yani dönerek girer ya öyle girdi ve şişkinlik var yani çok hafif de değil baya da değil orta düzeyde şişkinlik var hatta zıbın felan giydirdiğimde dışarıdsn belli de ediyor ağrı felan yok kanama akıntı yok yumuşak bastırdığımda içe doğru giriyor bırakınca çıkıyor normal mi bu? yani geçer mi 1 ay 4 gün oldu hala var eğer normalse ne zamana kadar geçer yani şişkin göbek deliği ağrı felan yok diye doktora da götürmedik bazı görenler normal demişti şişkin yani şişik böyle bişey başına gelen var mı