damlahira ZeynpHilal öyle büyük keşkelerim yok çok şükür ama iyiki dediğim çok oldu ☺️ Başta eşimle evlenmek ve bal kızım şükrettiklerim☺️🥰
Selinozgeenn ZeynpHilal hiç olmadı hep iyi ki dedim iyi ki bu hayatı yaptım en azından bir daha böyle bişey yapmam dedim 💪🏻
ayis ZeynpHilal Amin Çok şükür öyle çok büyük bi keşkem olmadı 18 yaşında eşimle severek evlendim bana pişman olucaksın dediler ama Hamd olsun eşim hiç keşke dedirtmedi.. Elhamdülillah 22 yaşındada anne oldum dünya tatlısı prensesim Melisam var ... 💕💕💕
ZeynpHilal [bilinmeyen] Kariyerimizi çocuk bakmaya adadık canım😊 olsun .Sonsuz şükürler olsun Allaha iyi bir eş sağlıklı bir evlat verdiği için