Kızlar selam, uzun zamandır okuyorum forumu ama yeni üye oldum çünkü sormak istediğim bir şey var, deneyimlerinizi bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. Uzun bir gönderi olabilir şimdiden kusura bakmayın.
Kızım 10 aylık, en başlarda her bebek gibi uyku sorunu en azdaydı, yani tok olması uyuması için yeterliydi. Zamanla uykuya direnmeleri başladı, ben de ne yazık ki sonunu düşünmeden anı kurtarmak için ayağımda sallamaya başladım. Hala anne sütü içiyor bu nedenle de gece uyanıp meme istiyor, memeden sonra kendiliğinden uyurdu ama artık uyumuyor ve sallamam gerekiyor her defasında. Bu da sabaha kadar yarım yamalak uyumama ve ertesi gün aşırı yorgun ve gergin olmama neden oluyor. Ben yalnızım yani bir eşim yok. Yardım alabileceğim bir yakınım yok, kızım ve ben tekiz. Bütün gün yorgun olmam kızımla ilgilenmemi de olumsuz etkiliyor. Sürekli sinirli ve bıkkın haldeyim.
Bazı uyku eğitimi yöntemlerini denedim ama başarılı olamadım. Çok sık uyanıyor diyorum ama ne kadar sık olduğunu şöyle anlatmaya çalışayım; örneğin 21:00 da uyudu ve 23:00 a kadar en az 3 defa uyanıyor. Sonra sabaha kadar da 6-7 defa. Ne önerirsiniz? Sizce problem ne olabilir? Gece beslenmesini nasıl kesebilirim?
Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
U