Mavis89 Bebeğim 7 aylık 2 dişi çıktı ve göğsümü ısırıyor 2 ai de fena halde yara oldu emzirmek ızdıraba dönüştü sürekli emiyor iyileşmiyor ne yapabilirim allah rızası için çare bulan var mı ? Nasıl iyileştirebilirim acısı nasıl diner ?
Alprn4 Mavis89 ilk emzirdiğimde göğsüm kanardı sadece o iyileştirdi yarayı sonrasında da yara olmasını engelledi en azından derini besler sür devamlı bence zaten susamın yağı o bebeğe de zarar vermez tekrar temizleme sıkıntısı olmaz
Pinars Mavis89 of kıyamam. Tahin yğını bende duydum bir dene istersen. Benim kızımda ısırmıştı birkaç defa aklım çıkmıştı.