Elifkkkkk Merhaba anneler bebegimin poposunda kıpkırmızı içi irin dolu sanki bir beze var önceden küçüktü büyüyor doktora gidemiyoruz malum korkuyoruz bilgisi olan başına gelen var mı cevaplarsanız çok sevinirim
ulkerkerimova Elifkkkkk benim kızımda oldu ama irin yoktu. Ankarada bi profosör doktora götürdük. Kızımda kabızlıktan olmuştı. Parmagını soktu poposuna( çok pişmanım izin verdiyime) sonra dedi duphalac ver yumşasın kakası yumşamadı. Oturma banyosu yaptır dedi kızım oturmadı. Travacort krem ve hametan sür dedi
YYSUSAM Elifkkkkk canim oğlumda benzer sorun yaşadım perianal apseymis senin bebeğinde aynıdır demiyorum ama ihmal etme çok sancılı süreçler yaşadık kesinlikle bir çocuk cerrahına göster
ulkerkerimova Elifkkkkk kabızlıktan olmuştu. Geçti ama kabuz olunca çıkıyo arada. Bi kaç ay durdu. Sonra geçti. Kaka yumuşamadan geçme ihtimali yok.
YYSUSAM Elifkkkkk oturma banyosu yaptık sürekli sari bir ilaç hazirlatti doktorumuz eczaneden birde sari ışık tuttuk içindeki intihap aktı hep 1 aylıkken başladı sikayetlerimiz 9 ay aynı tedaviyi uyguladık şükür ameliyatsız geçti ama yerleri kaldı tekrarlama ihtimali varmış popo konusunda panik atak oldum
Elifkkkkk YYSUSAM galiba biizm de öyle biraz araştırdım da gidicez bakalım çok geçmiş olsun size de zor değil mi bebek açısından huzursuz hep
YYSUSAM Elifkkkkk gaz çıkarırken bile canı açılmıştır diye düşünüyorum hep çok huzursuzdu hersey bizim için bunada şükür çözümü olan dertler versin rabbim
Elifkkkkk YYSUSAM of çok üzüldüm şuan Bayadır böyle ve ben onu Dr götürüyorum korkudan meğer canı çok yanıyor öyle mi