Arkadaşlar iyi akşamlar. Bebeğim 40 günlükken sünnet için gittiğimde testisinin bir yukarıda olduğu için sünneti yapmadı doktor. Yaşında gel hem testis indirme ameliyatını yapalım hem sünnetini yapalım dedi. Perşembeye gün verdi. Size sormak istediğim şey önerebileceğiniz birşey var mı? Şunu yap şunu yapma veya doktora bunu sor dediğiniz birşeyler? Elbette doktor anlatacak ama tecrübe daha önemli bence. Teşekkür ederim 😊