anne15 Canım eşin ,kaynın sürekli gidip geliyorlarmış zaten çamaşırlarını vs bakımınıda yapıp gönderiyormuşsun bulaşsa o şekilde de bulaşırdı.Bence adamın çok da günü yoksa sonradan keşke dememek için götür canlı bir görsün dünya gözüyle benim fikrim ben götürmezsem aklıma gelir vicdan azabı çekerdim