Arascan Muhtemelen gazı vardır diye düşünüyorum.Kızım da öyleydi.Akşam 9 ile 12 arası resmen emerken cebelleşiyordu.Sonra gaz damlasına başladık çok şükür düzeldi.Bir de youtube da Ayşe Öner gaz masajı videosu var tavsiye ederim,sürekli uyguladım çok işe yaradı.
Çişli bez sayısı yeterliyse doyuyordur zaten takip edersiniz ama belli saatlerdeyse gazdır.Umarım düzelir🙏🏻