Arascan Kızlar bebeğim 1 aylık oldu yarın bir ay aşısını yaptıracağız duyduğum kadarıyla bebekte aşıdan sonra ateş ve huysuzluk yapıyormuş. Bilgisi olan var mı acaba. Şimdiden yarını düşünüyorum 🙄 öyle olunca bebeklerinize yaptığınız bişey varmı
Linaidilmom Arascan 1 yaş aşısı yapmıyor canım ateş doktorlar da öyle söyler. 10 gün önce olduk hiç bişey olmadı. Ama sen her ihtimale karşı calpol bulundur evde 🤗
Unknown Arascan Bir şey olmaz inşallah tedirgin olma 😇 Ebemiz her ihtimale karşı calpol bulundur bir çay kaşığı verirsin demişti. Şükür gerek kalmadı. 🙏
Keremtugra Arascan bizim 1 aylikken ates yapmamıştı 2 ayda yapmıştı sadece sonra diğerlerin dede olmamisti merak etmeyin yapmaz ins. Olsada hafif olur yarinkisi gune biseyi kalmz gecmis olsun simdiden
attbianne Arascan 1 aylık aşısı doğduğunda yapılan hepatit aşısının tekrari ateş yapmıyor endişelenmeyin şimdiden geçmiş olsun
Arascan Linaidilmom peki 1 ay kontrolü için hastaneye götürdünüz mü. Normalde götürülmesi gerekiyormuş ama olduğumuz yerde vaka sayıları çokkk fazla cesaret edemiyorum götürmeye. Götürmesek bişey olur mu acaba
Linaidilmom Arascan Götürülmesi gerekiyor evet, kilosuna bakılıyor özellikle. Artık koronayla yaşamayı öğrenmemiz gerek sonuçta tatile gitmiyoruz mecburiyetten bi ayağımız sürekli hastanede olucak 😊
Mugetokmak Bizim 1 ay aşımız da ateş veya huzursuzluk yapmadı canım. 2 ay aşımızda hafif bi yükselme ve biraz mızmızlanma oldu o kadar çok şükür ki. İnşallah ateşlenmeden atlatırsınız sizde çoğunlukla ateş yapmıyo 1. ay aşısı zaten endişelenme 🌸
yanlizanne Arascan bizde ateş olmadı ağrı da olmadı diye düşünüyorum çünkü aglamadi gün boyu normal nasılsa öyle olmuştu