[silindi] bizim de çok düzensiz uykularımız var. Doğduğundan beri sesli ortamda uyurdu gündüz uykularını. Sese alışsın diye güya. Hatta oturma odasında pusette uyurdu. Alıştı alışmasına ama gündüz olsun gece olsun kendi yatağında-sessiz ortamda dalmada çok zorluk çekiyor bu sefer.Ben de birkaç haftadır pusette uyutmuyorum artık gündüz uykularını da yatağında. Bazen dalamıyor yine,zaten yatırdıktan 10-15 dk içinde başında bekliyorum derin uykuya geçsin diye. Geçerse ne ala,geçmez uykusu açılırsa alıp oyna filan devam ediyorum. Anca böyle alışacak 🤷🏻♀️ Ha şöyle de bi durum var uykudan aşırı huysuz uykuya dalamıyorsa fön sesi açıyorum bir süre dalıyor. fikir olsun,alıştırıp pişman olmayın diye söyledim size de.