Kumsal06 RaziyeNu cok.norml.canm bnm kizimda.3 aylikken hic.agulamazdi 5 aylik basladi smdi 9 ayligz.surkli agular babalar havada.ucusuyo . Her bebek ayni olmuyo sen icini ferah tut 🤗
Gls04 Efemm merhaba eski bir. post ama bu aralar kafam hep bu konuya takıldı kızım üç buçuk aylık agulmaiyor siizn nasıl oldi süreç yedinci aya kadar ses yoktu birden mi açıldı acaba 🙏🏻🙏🏻
Efemm Gls04 bizimki hiç agulama olmafı yıgenlerimi biliyorum ben dilleri hep doluydu suan 16 aylık tabi oglum bıt bıt 6 ayda mama babababa dede dıyebiliyordu alkışla by by da biliyordu
RaziyeNu Elifinmamisi teşekkür ederim ama bu çok eski bir post ve bebeğim hiç agulamadı😅 şuan 11 aylıgız
Gls04 RaziyeNu RaziyeNu peki ne zaman ses yapmaya başladı tam olarak 11 de mi başladı yardımcı okursanız çöm sevirinirm
Seyma2508 Efemm hiç agulama olmadı mı benim bebeğimde çok sessiz sadece gülümsüyor 3 ay 22 günlük endişeleniyorum emerken göz teması da yok normal de var ama