Merhaba anneler bebeğim 3 buçuk aylık.sürekli elini emiyor. GEce uykusunda uyanıyor elini emiyor,acıkınca elini emiyor,karnı tokken emmiyor. emzik veriyorum almıyor, çok nadir emzik emiyor. parmakları incelir emdirme elini diyorlar ama nasıl bi çözüm bulsam bilemedim. çorap taktım onu da emdi. uyurken elini tutuyorum kızıyorçaktirmadan emzik veriyorum 2 dk emiyor atıyor elini emiyor tekrar bi çözümünüz var mi ?