Melekveannesi Merhaba bizde uyku sorunu yaşıyoruz bu şurubu önerdi doktor aldım başladık bugün ama bakalım fayda edecek mi zorla uyudu bari deliksiz uyusa 😒😔
Habibe08 Asyayse doktorunuza sordunuzmu acaba bide kac gunde kac kez kac damla veriyosunuz insan cocuguna bisey verirken korkuyo ya bisey olursa diye yada ben uyku için cocuguma bunu veriyorum diye dusunuyo bende alcam da emin olamiyorum bi turlu bende sabaha kadar nobet tutuyorum malesef
Asyayse Habibe08 gunde bir kere aksam yatmadan önce 10 damla veriyordum. bitkisel melisa ekstresi falan var içinde. ama suan vermiyorum onunla da uyunuyo cunku boşa vermenin bir anlamı yok
cerennaslann Zeynepvefam merhabalar,biz kullandık şimdi 18 aylığız 12 aylıktı kullandık.Günde üç ölçekle başlamadık ama.Tek ölçek.İçerik tamamen bitkisel.Düzene girmeye başladığında azaltarak ilerledik ve bir şişe bitince de daha kullanmadık.Bizde etkisi oldu ama öyle aman aman sihirli değnek gibi değil.Çok sık uyanıyordu yarım saatte bir.Memeden kesince düzene girdi uykularımız onu başta söyleyeyim
Zeynepvefam cerennaslann ben günde bir kere veriyorum belki ondan fayda etmedi meme olduğundan belki fayda etmedi, diş çıkmadı heniz oda etkiler diyorlar diş çıktıktan sonra bir daha deneyeceğim ☺️
Zeynepvefam Z44 by by night damlasını aldık kullanıyoruz deliksiz uyku olmuyor ama rahat bir uyku oluyor… bide doktorumuz hastalanınca zaditen damla verdiydi ikisini kullandık bir gece sabaha kadar uyudu ama bu sefer ben uyumadım niye uyanmıyor diye ☺️ By by night tamamen bitkisel bir damla kullanmanızı en azından denemenizi tavsiye ederim 🦋
Z44 Zeynepvefam ya ben doktora sordum 4 yaşında önceki çocuklara onermiyorum yan etkiler gizleniyor dedi o yüzden endişelendim almadım. Ama hala şu anda ayakta sallıyorum artık ne zaman uyur. Uyusana yarim saat 15 dk sonra kalkıyor zaten. Anlayamadim bu çocuğu ari mama yaptım emzirdim sallıyorum yine uyanıyor.sizinki kac aylikfi
Zeynepvefam Z44 bize doktor önerdi öylelikle aldım. İlk kullanmaya başladığımda 6 aylıktı o zamanlar 5-6 damla veriyordum şimdi 13 aylık oldu bir çay kaşığı kadar veriyorum doktordan doktora fark ediyor.. Melisa çayı yapıp bir kaç kaşık verdiniz mi o da iyi geliyormuş ama bize gelmedi uyku yapacağı yerde enerji yaptı
Z44 Zeynepvefam bay bay damla etkili oldu mu sizde. Soyle soylim bizimki yarim saatte bir uyanıyor gece
S_ezel Z44 Merhaba ben de 2 haftadır kullanıyorum etkisini gördüm şükür, eskisine göre daha mutluyum, çünkü gündüz 1 defa 40 dk uyurdu, şimdi 2 saat uyuyor, geceleri uyanma sıklığını azaltmıyor ama uykuya geçişi ve biraz daha uzun uyumasını sağlıyor
Zeynepvefam Z44 bizimkiside öyle ilk uykusu güzel uyuyor 2 saate yakın uyuyor ama sonraları hep yarım saat kırk dk oluyor
balyanakbugra Zeynepvefam benim oğlum 19 aylık ve bu süre içinde toplasanız en fazla 2 ay uyumuştur. Gece 12 de yarardı 3 te kalkar sabah 8e kadar uyumazdı. Ya Bi çocuk 3 saat uykuyla hergün nasıl idare eder. Ne bağışıklık kaldı çocukta ne kilo alıyor ne de huzur kaldı. Artık dayanamadım bay bay damladan aldım. 3 haftadır rahatlıkla uykuya geçti. Gece de 2 kere filan kalktı su içmeye. Bugün artık bırakalım düzen oturdu dedim vermedim. Yarım saati geçti zor bela uyuttum. Bakalım bu gece nasıl geçecek. Eğer uyumazsa bir süre daha devam edicem. Çok araştırdım hem sağlıkçı olarak hem bir anne olarak. Tamamen bitkisel Bi damla hiçbir yan etkisi yok. Nasıl 4 ay boyunca bitkisel gaz şurubu kullandıysak bir süre daha kullanmayı düşünüyorum. Uyursa ne ala keserim damlayı ama uyumazsa devam.
Zeynepvefam balyanakbugra nasıl geçti geceniz ben vücudu alışmasın diye ara vererek kullanıyorum.. benim kızımda öyle uykudan nefret ediyor kime çekti bilmiyorum 🙈