Gizzem bende öyleydim uyanmasın diye çıkartmadan yatırıyordum :( sonra mecbur omzumda uğraştım çıkartmak için Omzumda geri sakin sakin pışpış yapıp yatırıp yatağında salladım. Bazen inatla uyumaz ağlarsa yine memeye koyuyordum. Gaz her halükarda vardı Bazen çıkartsam da Uyanıyordu bi süre çok uğraştık. 🤷🏻♀️ Zaten doktorda memede uyutmamaya çalış diyordu.