1.5 yaşında kız evladım var son 1 haftadır garip bi şekilde sessiz ağladığına şahit oldum normal sesli ağlamaları devam ediyor ama bazen uyandığında veyahut biz hayır dediğimizde sessizce dudağını büzüp içine içine ağlıyor daha önce başına gelen var mı nasıl bir yol izlemeyelim yardımcı olur musunuz?