Buseberen benim de 4 ay olacak iste. Ama öyle büyük bir şey değil ya çok şükür su an. İnsallah ilerlemeden önüne geçerim bende korkuyorum. Ablamda da oldu onun baya baya ilerlemiş ve baya sis rahmini kapamış neredeyse. Doktorumuz da ayni ona ameliyat dedi 2,5 sene oldu onun. O çok geç kaldı gitmek icin. Bende bu yüzden korkuyorum. Of 🤦🏻♀️