Sizde durumlar nasıl ? 3 ay 10 günlüğüz 1 aydır cok güzel bir düzenimiz vardı akşamları banyosunu yaptırıp yatırıyodum cok güzel uyuyor bikaç kere emmek için kalkıyordu. Ama 3 gündğr gündüzleri iyi ama akşamları bir ağlama krizi tutuyor gaz dan oldugunu sanmıyorum gazlı oldugu dönemlerde anlaşılıyor ama bu farklı gözlerinden uyku akıyor ama ağlamaktan ara ara bir feryat figan sizlerde nasıl durumlar . Artık geçsin bugünler cidden o ağladıkça üzülüyoruz derdini anlayamamak çok kötü 🤷🏻♀️😣