Sonnsun Bebegım 4 aylık 6800 kılosu var gören çok zayıf dıyor. Sütün yaramıyor yada yetmiyor.doymuyor bu çocuk dıyıp morellımı bozuyorlar . sizce mama kullansammı 4 aydan sonraa. Kilo alır mı
Azizeguney Sonnsun kullanma banada hep aynı şeyi dediler ve neredeyse bütün herkes aynı lafları çoğu kez duyuyor doktorun sağlıklı diyorsa gerisinin hiiiç önemi yok😊
Zask Sonnsun Zaten herkes doktor. Boşverin sütün yetmese bu kiloya ulaşmaz. Sağlıklı bebişin iz. İleride Allah korusun obez olsa o zayıf diyenler yanınızda olacak mı? Ben annesiyim ben bilirim diyin. Maşallah kilosu gayet iyi.
Sonnsun Zask sormayın herkesin bi görüşü var.illakı morel bozacaklar.hayır bide mamanın anne sütünden daha ıyı olduğunu ıdaa edıyorlar .
Sonnsun Zask sormayın herkesin bi görüşü var.illakı morel bozacaklar.hayır bide mamanın anne sütünden daha ıyı olduğunu ıdaa edıyorlar .
Zask Sonnsun Yani anne sütünün bazen besleyiciliği düşük olabiliyor. Ama sütünüz varken neden mama veresiniz. Zorunluluğunuz yok. Hele kilo alması için. Zaten ters bir durum olsa doktor gerekli öneriyi yapardı. Siz başkalarını boşverin. 🌺