Joipt canım bende eşime yaptım geçenlerde iyiki doğdun babam yazdım.livecollage diye bi program indirdim tam da 16 lı kolaj ı var ama ücretli program.kolajı ücretsiz yapabiliyosun ama resmî kaydetmek için ücret istiyo.bende kolajı yapıp ekran görüntüsü çekip kenarlarını kestim.ücret ödemedim böylelikle 😀