Elaras17 Geçen sene sezaryenle ikizlerime doğum yaptım ama göbeğim halâ gitmiyor. Geçen hafta zayıflatıcı korse aldım ve 1 haftadır diyetteyim 😂 bu göbek nasıl gidecek yaaaaa 🙄
Tugraninannesi Elaras17 ben emzirmeyi bırakıp düzenli regl gördüğümde birden yeme içme düzenim normale döndü emzirirken afedersiniz ama insan dışı bir varlık gibi doymak bilmiyordum asla çok şükür 20 kilo ya bay bay dedim
Baliminannesi Elaras17 bende bugün diyete başladım, açlık diyetine 😁😁 10 kilo verirsem benden mutlusu yokk🤩 56yla hamile kalıp 80le doğuma girmiştim şuan 66 kiloyum 😏
Z-uma Elaras17 gitmiyor o göbek gitmiyorr 10 gündür aç geziyorum sadece Mısır gevreği yiyorum gündüz akşamda hafif geçiriyorum ekmek makarna pilav yok sebze yiyorum ama hala 10 günde göbeğim bile inmedi tartım da yok tartılamıyorum ama insan verse kilo bilir vücudunu ama yok yani çıldırıcam🤣🤣
Aysayd Elaras17 59la hamile kaldım 78 e çıktım sezeryanla doğum yaptım bebeğim 46 günlük 63 e indim ama dün alışverii yapayım dedim göbekten hiç birşey yakışmadı eli boş döndüm eve
Esma00 Tugraninannesi valla benimde bi vermem gereken 30 kilo var acaba nasıl verdiniz yaa gerçekten artk can sıkıcı nu kilo
Baliminannesi Elaras17 kendiliğinden gitti doğumdan sonra 40 gün içinde 72ye düşmüştüm kızım 3 aylık olduğunda da 66ya düştüm Emzirdiğim için sanırım ekstra bişey yapmadım, kızım şuan 14 aylık kilo veremiyorum kaldım 66da😁
Sarenisabali15 Baliminannesi aahh 55 ile evlendim 65 le hamile kamistim 80 doguma gittim eve geldigimde 60 idim simdi kizim 4 aylik 68 oldum ama.surekli yemek yemek yerine b su iciyorum ekmek yemiyorum pilav makarna ekmek yemiyorum insallah evledigim miloma donucem 😂
Turkoglu Baliminannesi emzirmek bir banamı kilo verdirmiyor 😔 kendimi çok kötü hissediyorum bende kilo vermeliyim ne güydiğimi yakıştırıyorum nede çıplakken memnunum 😔 hele göbek ayhhh ilk defa böle göbeğim oluyor kırkımız bgn çıkıyor hayırlısıyla ama gönek öle duruyo
Baliminannesi Turkoglu Canım zamanla gidecektir hele bi hareketlensin bak o zaman gör sen 😅😅diyorum ya hala verilmemiş 10 kilom+göbek duruyor, şimdi baya ağır bi diyete başladım kızım artık fazla emmiyor o yüzden diyet yapıyorum, ama emzirirken hiç diyet yapmadım
Turkoglu Baliminannesi ben bu yaşıma kadar hiç diyet yapmadım bi kere sağlık sebebiyle doktor tavsiyesiyle kolestrol yüksekliğinden dolayı diyet yapmıştım ama kilo vereyim diye diyet yapmadım hiç. Ben çalışmaya devam edicem bi iki ay sonra Bebeğim hareketlendiğinde annemle babamı yorcak Benim kilolar kalcak😔 benim yawruda kolik malesef biraz daha iyi olsaydı arabasına atar yürüyüşe çıkardım mahallemde mesafeli maskeli dikkatli fln ama evden çıkamıyoruz ortalığı ayağa kaldırıyo kerata bal erkek
Tugraninannesi Esma00 sabah kalkar kalkmaz 2 bardak limonlu ılık su içtim Kahvaltı haşlanmış 1 tane yumurta domates salatalık yeşillik 1 dilim peynir 6 tane zeytin 2 dilim ekmek 1 fincan yeşil çay içtim Saat 11 de şekersiz Türk kahvesi yanında 3 ceviz 2 hurma yedim bazende 1 tane meyve yedim Saat 1 de öğle yemeği et tavuk olur baklagil yemeği olur sebze yemeği olur ekmeksiz kaşıkladım yanında ayran olabilir yoğurt olabilir tabii birer bardak olacak bol salata yedim İlkindi 3de yeşil çay içtim yanında meyve olur yada çok acıktıysan 2 tane grissini olur Akşam yemeği ekmeksiz yemek kaşıkladım yada haşlanmış tavuk göğsü yedim 1 saat sonra yeşil çay içtim akşam 6dan sonra bişey yemedim çok acıktıysan 1 bardak süt içtim Günlük 1 saat yürüyüş yaptım
Tugraninannesi 123401 yaklaşık 1 sene yaptım 20 kg verdim ama 1 sene boyunca düzenli yapmadım mesela 5 kg verdim 2 gün ara verdim sonra 3 kg verdim bıraktım geri 2 kg aldım öyle böyle 5 ver 2 al fln derken toplam 20 verdim şimdi de koruma yapıyorum boyum zaten uzun kilom da 63 mesela diyeti bırakıyorum 67 olana kadar serbest takılıyorum 67 kg olunca geri diyet yapıyorum