Kadergls Hanımlar oğlum 4 ay 11 günlük oldu Doğum kilosu 3 kilogramdı ve 3. Ay kontrolümüzde 7 kilo 100 gramdı 4. Ay kontrolümüzde 7 kilo 600 gr çıktı yani 1 ayda 500 gr almış evet çok şükür çok sağlıklı ve gelişimi çok iyi ondan yana sıkıntım yok kafamı karıştıran daha önce ayda 1300 grm alıp bu ay neden 500 aldı artık belirli aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor mu yoksa sütüm mü azaldı? Sadece anne sütü alıyor bi aydınlatsanız bende sütüm azaldı diye şu bunalımdan bi çıksam 🤦🏼♀️
Nily Kadergls doktorunun bilgi vermiş olması lazım:) ilk 3 aydan sonra kilo alımları yavaşlıyormuş. Normal bebeğin yani. Bundan sonra daha az alıcak bi süre.
Papatyam Kadergls 4. Aydan itibaren kilo alımlar i yavaşlıyor. Benim kızım 6 ay 24 günlük 7 buçuk kilo. Maşallahı niz var sizin 😊 hiç kendinize dert etmeyin. benimde sütüm azdı sık sık emdikçe arttı. Güzel beslenin çok su için,stress yapmayın.
Zeyyy Kadergls maşallah bebişe kızım 6 buçuk aylık oldu o kiloda anca 😊 dert etmeyin 4ten sonra az kilo alıyorlar kızım 5.ayda 300gr aldı hatta doktor artık az az alacak dedi
Zeynepeymen Kadergls bizde 4 aylık aşımızda 7600 dük.3 aydan sonra yavaslıyor kilo alımı eskısı gibi her ay 1 kılo almasını beklememiz lazım birde tek gögüs emzırıyorum ben yetmedı yerde mamayıda kabul etmıyor malesef sağlıklı olmaları hepsınden önemli tabiki
Kadergls Nily Sanırım bizim sormamız gerekiyordu çünkü kilosuyla ilgili hiçbir şey demedi sadece boyuna çok güzel uzamış diyor :) adam boy takıntılı sanırım. Cevabınız için teşekkür ederim 😊
Kadergls Papatyam Evet yorumlara bakınca kilo yavaşlamasının gelişimiyle alakalı olduğunu öğrendim çok teşekkür ederim 🤗
Kadergls Zeynepeymen Evet eskisiyle kıyaslayınca ondan sanırım panik oldum yavaşlaması normalmiş çok teşekkür ederim ☺️