Merhaba arkadaşlarım:)
ben bebeğimi süt+mamayla besliyorum..
bazen 4 ay kaşık mamalarından(hero baby) vermek istiyorum. Kullanan var mı kabız yapıyor mu? Fikir verebilir misiniz? 4 aydan sonra meyve püreleri de var nasıl olur bilemedim :) sürekli aynı mamayı yemek çok sıkıcı yaa farklılık olsun istiyorum:)))