Hasderluna Aysima1234 ben lactamil aldım çok sevdim, hem çayı hem süt tozu gibi bir formda olanı var ikisi de çok lezzetli ve faydasını da gördüm
Mrv-_- Aysima1234 arifoğlunun anne çayını kullanıyorum çok memnunum hiç şeker ilavesi yok, tavsiye ederim.
hiraveannesi Aysima1234 aynen devamli kullanirsaniz fayda eder bebeğim 3 aylik 3 aydir kullaniyorum cayida denedim ama cok şekerli acayip bunalttı beni
Hasderluna Aysima1234 doğru olabilir ama lactamili ben sevdim en azından o şekerli tat yok diğer çaylarda olan, ben normal çayı da şekersiz içiyorum bayıyor beni humana vs 😄