Selam kızlar her çocuk için verilen Doğum parasını alan ne zaman aldı acaba? Benim ikinci çocuğum şimdiki ve 20gün önce başvuru yaptım ama hala yatmadı🤷🏻♀️ İlk doğumumda başvuru yapar yapmaz yatmıştı şuan pandemi nedeniyle mi uzadı anlamadım 🙄 şikayet var bir sürü bu konu hakkında sizlerde durum ne acaba