Baayansu merhaba hanımlae 3 aydan sonra eğitime başlayabikirsiniz
Benim bebeğim hep ayağımda uyuyordu alıştırdım artık kendi kendine uyuyor geceleri akşam 10 da gece uykusuna geçmiş oluyot yatağına yatıyorum emziğini veriyorum pış pışlıyorum cok şükür biraz uğraştırsada geciyor uykuya ayakta sallamak ızdırap gerçekten onun içşn hamak bile aldım gündüzleri ise yanıma pusetin içine koyuyorum emzipşni veriyorım dalıyor ama önce huzurlu olmaları gerek bebeklerin her bakımını yapın emzirib altını değiştirin rahat olsun 🥰🥰