Minikpasam00 Ankara şehir hastanesinde sezaryende kullanılan dikişler kendiliğinden eriyen dikiş mi yoksa sonradan aldirilan dikiş mi bana hiçbir açıklama yapmadılar kontrole gel de demediler ne yapmam gerekiyor :(
aselinannesi06 Minikpasam00 sezaryenle ilgili bilgim yok martta normal doğum yaptım bir kağıt vermişlerdi orda yazıyordu dikişlerle ilgili herşey herhangi bir kağıt vermediler mi
delibirhatun Minikpasam00 kontrol demedilerse dikiş alınmıyordur ama siz 15.günde kontrole gidin içerde parca falan kalır Allah korusun
Minikpasam00 aselinannesi06 çıkış kağıdı verdiler sadece eczacıya gösterdim sonradan alınan dikiş dedi o yüzden bilemedim
mehtapca06 Bende orada normal ama epizyotomi doğum yaptım dikişlerim için birşey demediler kağıt verdiler kendiliğinden geçti