Selam Kızlar geçtiğimiz günler de bi arkadaş çalışan anne çocuğununu teyze hala kreş ya da bakıcı olarak gönderirse anne 300 avro ödenek almasıyla ilgili bi yazmıştı ya da bilgisi olan başvuru başvuru süreci kaç gün içinde süreç onaylandı bilgisi olan bana dönüş yapabilir mi lütfen