Meri17 Sevgili anneler bestiron demir ilacı kullanan var mı ilk aldığımız şişe ile ikinci aldığımız birbirinden farklı kafam karıştı fikri olan var mı ? ilk aldigimiz koyu renkti simdiki zeytinyağı gibi sarı renkte içinde nokta nokta siyah partiküller var
Mom0870 Meri17 benimde ilk aldığım açık renkti fakat içinde tortu vardı beğenmedim vermedim. Yenisini aldım bu koyu renk 🤷🏻♀️
Bengisu_dunya Üretim tarihi nisan ve sonrası olanların içeriği değilti daha kolay içimli oldu zeytinyağ oranı arttırıldı. Kızım daha kolay içiyor artık🥰
Meri17 Bengisu_dunya aa süper çok sevindim çok teşekkür ederim içim ferahladi. Oğlum bir öncekini de kolay içiyordu ama kabız yapıyordu arada birkaç gün vermiyordum inşallah o sorun da ortadan kalkar
Bengisu_dunya Meri17 hergün aksatmadan verin artık zeytinyağ oranı arttıgı için kabız yapcagını sanmıyorum😊 ilk aldığımda banada tugaf gelmişti rengi tortusu kokusu bile değişmiş❤️🥰ben yeni halini daha cok sevdim 😊
Meri17 Mom9 Allah Allah ya şimdi yine kafam karıştı neden varki bendekinde tarihine de baktım bir sıkıntı yok
Byzaa Meri17 çok ağır olduğu için zeytinyağ ile hafifletmisler içinden bununla ilgili kağıt çıkması gerekiyo bilgilendirme için