Linaguven Merhaba 3 ay lik bebeğim uyurken bazen iç çekiyor bu normal mi yoksa birseyleremi üzülüyor??? Tecrübeli olanlar lütfen yazın..
DurukanEsen Linaguven benimde 3 aylık uyurken ağlama gülme iç çekme yapıyor doktora sordum normal dedi özellikle yeni uyudugunda gözlerini hareket ettiriyor . İnleme yok değil mi?
Linaguven DurukanEsen yok uykudayken inleme yok sadece uykuya geçerken yada memegi alamazsa inler gibi soyleniyo o kadar