Kizlar bebegim 3 aylik olana kadar arabada pusette cok guzel uyuyordu biz de rahat gezerdik. Ama simdi hic durmuyor arabada cok gicik oluyor sanki daraliyor agliyor. Uykusu da var biliyorum uyku saatinde de uyutamiyorum arabada yani evi istiyor eve gelince hemen sakinliyor ve uyuyor. Bu ne zamana kadar boyle olur sizce ? Varmi tecrubesi olan?