Kızlar dogum yapalı 65 gün oldu eşim olacak adam istemediği için korunmuyoruz
40 ım cıktı adet oldum 2 gündür kahverengi leke geliyor sizce hamilelikle alakası var mı emziriyorum da Carsamba günü spiral taktırıcam bu kadar erken olmaz hamilelik dimi🙄🤔