kumsalin_annesi Arkadaşlar kızım 8 aylık.Kabızlık sorunu var yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor?
mamAras Ben mamasına zeytinyağ koyuyorum ama sizinli ek gıdaya geçtiği için kayısı+su verebilirsiniz, yemekleri zeytinyağlı yapın ve kolik masajlarına bakın çok işe yarıyor