Princess1 aşıyı yapacak ebenizden rica edin dışarı çıkıp yapsın. Görümcemin bebeklerine kendi arabalarında yaptılar 1 yaş aşısını. Benim kızımın da bir buçuk yaş aşısını aşı odasına girmeden hemen ayakta yaptı ebemiz. Sonra kolunu kolonya ile sildim hemen.