Arkadaşlar merhaba, meme+mama olarak gidiyorduk ama artık mamayı bıraktık gündüz çişini yapıyor bezini doldurucak kadar ama akşama doğru pek yapmıyor sütüm mü azaldığından göğsümden sıktıkça sütte geliyor. 3 4 saat çişini yapmadığı da oluyor. Ama ağlaması yok öyle aç olsa ağlar heralde. Sizce mama vermelimiyim?