Bugün tam 40 günlüğüz. Bebeğim emiyordu hastanede mama verdiler suan emmek istemiyor. Zorla çok acıktığında veriyorum ama yine de biberon olmadan uyumuyor çok ağlıyor. 60 cc mama veriyorum biraz da emiyor. Nasıl bırakabilirim biberonu? Sizce geç mi artık?