Emziren anneler sizden tavsiye lütfen,benim bebeğim emzirmek isterken sadece uyku halindeyken meme verebiliyorum kendine kelince hemen huysuzluk yapiyor çekmek istemiyor biberon istiyor hele çok acıkınca hiç ağzına almıyor kendini geriye yitiyor,başta acaba gaz mı var diye çıkarma tekniklerini deneyip tekrar verince yine almıyor kasıyor kendini burnu mu tıkalı diye onuda açıyorum yine deva amaa biberonu verdimmi sıkıntıların hepsi bitiyor sakin sakin biberonu emiyor ve uyumak istediği zaman göğsümü emzik yerine kullanarak yavaş yavaş çekerek dalıyor ben de yeterki emsin sütüm kesilmesin diye veriyorum ama süt salınımı azalıyor eskisi gibi dolmuyor kesilecek diye korkuyorum. 😧 çok dert anlattım lafın kısası biberonu nasıl unutturabilirim? Acaba kaşıkla versin onu istemeyi bırakır mı. Bebeğim de 1.5 aylık bu hu yaklaşık 1 aydır var😦