Krmalp17 Merhaba anneler yarın oglumun kalca cıkıklıgı testi var gecen hafta ultrasondan sıra aldık ama ortapedı doktorlarında randevu sırası almadık once ultrasona mı gttınız yoksa doktorun sekreterlıgıne gidip sıra mı aldınız yardımcı olur olur musunuz
Aymiram Krmalp17 canım ben araştırma hastanesinde cektirdim 20 gün önce. Randevu verdikleri için direk utrasyon bölümünden giriş yapıtırıp sıra gelince girdik
Kutudakikedi Krmalp17 canım doktorumuz önce ultrason randevusu aldırdı ardından kendine randevu aldırmıştı
Deletedmom388 Krmalp17 Yanlış hatırlamıyorsam çocuk doktoruna randevu almıştık,o bizi ultrasona yönlendirdi daha sonra da sonuç çıkınca tekrar doktorun yanına gitmiştik.
Zeynoooo Krmalp17 çocuk doktorunuza gidiyorsunuz onlar ultrasona gönderiyor en azından bizim burda öyle benim kızımdada var önümüzdeki ay röntgen çekilecek