Nilbebek12 Merhabalar herkese, 1 aylık bebeğim var . Uyanık olduğu saatlerde emmediği , keyfinin yerinde olduğu zamanlarda bebeğinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz?
Deletedmom14 Nilbebek12 kucağimda sallanan sandalyede sallanirdik ozamanlar ,yada yanına yatar konuşurdum anlamsizca bakardi😁 şimdi 4 aylık bi canavar .yatmak istemezse başını kaldırıyor
Misssimsek Nilbebek12 uyanık olup emmedigi keyfinin yerinde olduğu zaman yok.malesef 😣 45 günlük olduk ya uyuyor ya emiyor. Emzik almadi beni emzik olarak da kullanıyor 😣🙈
Bebek1634 Nilbebek12 Her uyanisimiz bir aglama ile mutsuz oluyordu. Ya uyuyordu ya memedeydi yavrum. Simdi 1.5 aylik olduk o kadar hizli degisiyorlar ki 1 haftadir uyanik ve mutsuz olmadigi zamanlar konusup sohbet ediyorum onunla. Ve ozellikle neseli gulerek konusuyorum. O da resmen sesler cikararak tepki veriyor. Bebekler ilk kirmizi rengini gorurlermis kirmizi cingiragi salliyorum. Emzirme yastigina kollariji koyup yuzustu yatiriyorum. Ayaklarini bisiklet surer gibi yapip masaj yapiyorum. Hikaye kitaplari aldim birkac tane onlari okumaya baslayacagim simdi de :) henuz anlamasa da gelisimine katki saglayacagino dusunuyorum
Gulalalay Göz hizasında olup yumuşak sesle onunla konuşmak, konuşmalarınıza melodiler katmak, bu arada farklı mimikler yapıp ona dokunmak yapabileceğiniz en güzel ve faydalı aktiviteler olacaktır.
Uveecim Yatırıp konuşuyorum, alıp evde gezdiriyorum odaları anlatıyorum eşyaları anlatıyorum anılarımı anlatıyorum 😂 müzik dinletiyorum😂 yattığı yerde jimnastik hareketleri yaptırıyorum, masaj yapıyorum.
Nilbebek12 Misssimsek benim kızımda emzik almadı uğraştım ama olmadı memede uyumayı seviyo ama ben hiç şiksyetçi değilim evet zor ama bu zamanlarda geçicek ve ben bu zamanları özleyeceğim
Sdatrk Misssimsek aynı durumu yaşiyordum 1 hafta önceye kadar son günlerde düzeldi 2 buçuk aylık olduk şuan karnı toksa uykusu yoksa agu gugu yapıyor sohbet ediyoruz benimkide emzik niyetine beni kullandı hala gazı olunca emmek istiyor öyle rahatlıyor sabredin gecicek bu günler 😇
Uveecim Nilbebek12 onun cabucak agulamasına da yardımcı olur bolbol konuşmak☺️ Bzmki birde muhabbet çok seviyor 😊
Misssimsek Nilbebek12 evet haklısın bende çok seviyorum memede uyumasini zaman çabuk geçiyor en güzel zamanlarimiz bunlar. 💕💕
Misssimsek Sdatrk maşallah kuzuya 💕 inşallah inşallah bizde görürüz o günleri. Saat 3 den beri memede uyumadi bırakmadı bakalım kaça kadar direnecek😥😅