Kızlar ben doğum sonrası depresyon tedavisine başladım. 1 aydır antidepresan kullanıyorum etkilerini yeni yeni iyi hissetmeye başladım ama bazen çok kötü hissettiğim de oluyor. Aranızda depresyon tedavisi gören ya da tedaviyi bitiren var mı? Tamamen düzeldiniz mi ilaçlardan sonra?