Robinson Nrmhmmd peki kustuktan sonra gene emziriyormuydunuz Yani kusubca midesi bos mu kalmis oluyor?
Nrmhmmd Robinson emziriyordum nerdeyse çoğunu çıkarıyordu Halı yatak yorgan benim üstüm başım bebeğin üstü hiç bir yer kalmıyordu ne zaman kehribar kolyeyi aldım taktım 3 4 güne kusma fln kalmadı çok şükür
Robinson Ysfymn reflu yatagi kullaniyorum zaten annemler bunda rahat degil bebis duz yatakta uyusun dediler kusmalar basladi. Onerilerinizi hemen uygulayacagim teşekkür ederim 😊
Ftrhn Nuran6024 sarılık olmamasına dikkat edin sarılık uyku yapar oğlumun 4 saat uyuduğunu bilirim zor uyandırıyordum
Nuran6024 Ftrhn inşallah öyle bir sıkıntımız olmaz zaten bir çok sıkıntılar çekiyoruz doğum esnasında kolunda sıkıntılar yaşadık